Vo WX hoteli môže byť ubytovaný hosť, ktorý má objednané a ubytovateľom potvrdené služby a je k ubytovaniu riadne prihlásený. Za týmto účelom je hosť povinný predložiť pracovníkovi recepcie hotela pri príchode svoj občiansky preukaz, cestovný pas alebo iný platný doklad totožnosti. Pri prihlasovaní pobytu cudzincov postupujeme podľa osobitnej právnej úpravy.
Hosťa je možné ubytovať od 14:00 hod., vo výnimočných prípadoch aj skôr, pokiaľ to bolo vopred dohodnuté.
Hosť je povinný odhlásiť pobyt a uvoľniť izbu najneskôr do 10:00 hod., ak čas odchodu nebol dohodnutý inak. Pokiaľ tak hosť neurobí, môže mu hotel účtovať pobyt za nasledujúci deň.
Hotel môže vo výnimočných prípadoch ponúknuť hosťovi iné ubytovanie ako bolo dohodnuté, pokiaľ sa podstatne nelíši od potvrdenej objednávky.
Ak hosť požiada o predĺženie ubytovania, môže mu hotel ponúknuť aj inú izbu ako tú, v ktorej bol pôvodne ubytovaný.
Hosť platí účet za ubytovanie a služby poskytnuté hotelom podľa potvrdenej objednávky. Ak nie je potvrdená objednávka, hotel účtuje ceny podľa platného cenníka, ktorý je vyvesený na recepcii. Ceny môže hotel zmeniť v prípade, ak hosť požaduje inú kategóriu izby a iné služby ako je potvrdené v objednávke. V takomto prípade platia ceny v zmysle platného cenníka hotela. Splatnosť ceny za ubytovanie a za služby poskytnuté hotelom je najneskôr v deň dohodnutého posledného dňa poskytovania služieb.
Hosť súhlasí s tým, že do jeho izby počas celej doby pobytu má právo vstúpiť za účelom vykonania svojich pracovných povinností hotelová chyžná, údržbár, službukonajúci recepčný alebo riaditeľ hotela, príp. jeho zástupca.
Na prijímanie návštev sú k dispozícii spoločenské miestnosti. Na izbe môže hosť prijímať návštevy iba so súhlasom recepcie. Pracovník recepcie je oprávnený požadovať od návštevy identifikačný doklad – občiansky preukaz, resp. cestovný pas. V oprávnených prípadoch je pracovník recepcie splnomocnený návštevu na izbe neumožniť. Návštevy sú povolené v čase od 8:00 do 22:00 hod.
V čase od 22:00 hod. do 6:00 hod. musí hosť v ubytovacích priestoroch dodržiavať nočný pokoj, teda správať sa tak, aby svojím konaním nevyrušoval ostatných hostí.
Ak hosť akýmkoľvek spôsobom znehodnotil, alebo poškodil zariadenie ubytovacieho zariadenia je povinný to ohlásiť na recepcii ubytovacieho zariadenia ihneď, najneskôr však v momente svojho odchodu. Je na prevádzkovateľovi ubytovacieho zriadenia, akým spôsobom bude riešiť náhradu škody od zodpovedného hosťa
V izbe ani v ostatných priestoroch hotela nesmie hosť bez súhlasu zodpovedného pracovníka alebo manažéra hotela premiestňovať zariadenie, robiť úpravy, vykonávať akékoľvek zásahy do elektrickej siete a inej inštalácie.
V hoteli a zvlášť na izbe nie je hosťom dovolené používať vlastné elektrické spotrebiče. Toto nariadenie sa netýka elektrických spotrebičov, slúžiacich na osobnú hygienu hosťa (holiaci strojček, masážny strojček, sušič vlasov a pod.)
Pred odchodom z hotelovej izby je ubytovaná osoba povinná uzavrieť vodovodné kohútiky, zhasnúť svetlá v izbe a priľahlých priestorov izby, vypnúť elektrické spotrebiče, uzavrieť okná a balkónové dvere a zavrieť vchodové dvere do izby. Kľúče odovzdať na recepcii.
Hotel preberá zodpovednosť za vnesené veci ubytovaných hostí v rozsahu a za podmienok, ktoré stanovujú príslušné platné právne predpisy.
V priestoroch hotela platí zákaz fajčenia. Informácie o možnosti fajčenia Vám poskytnú zamestnanci recepcii.
Z bezpečnostných dôvodov nie je vhodné ponechávať deti do 10 rokov bez dozoru dospelých ani v hotelovej izbe, ani v ostatných spoločenských priestoroch.
V hoteli je na viditeľnom a ubytovaným hosťom na prístupnom mieste vyvesený požiarny poriadok. Ubytovaní hostia sú povinní riadiť sa pri svojom pobyte týmto požiarnym poriadkom.
Hosť je povinný dodržiavať hotelový poriadok. V prípade porušenia má hotel právo zrušiť ubytovanie a služby s tým súvisiace.
Za škody spôsobené na majetku a zariadeniach ubytovacieho zariadenia zodpovedá ubytovaný hosť a podľa platných predpisov a zákonov Slovenskej republiky.
Sťažnosti, reklamácie, požiadavky a návrhy na zlepšenie činnosti ubytovacieho zariadenia prijíma zodpovedný pracovník recepcie ako aj vedenie hotela. Reklamačný poriadok je k dispozícii na recepcii hotela.
Hosť je povinný dodržiavať ustanovenia tohto ubytovacieho poriadku, všeobecných morálnych a etických pravidiel obvyklých na území Slovenskej republiky. V prípade, že ho bude porušovať, má prevádzkovateľ ubytovacieho zariadenia právo odstúpiť od poskytovania všetkých svojich služieb pred uplynutím dohodnutého času.