WX HOTEL s.r.o., Líščie nivy 7, 821 08 Bratislava
prevádzka WX HOTEL***, Bratislava – Devínska Nová Ves, Opletalova 1/A
Tieto VOP sú platné od 25.05.2018
Účastníkmi zmluvného vzťahu pri poskytovaní služieb sú na jednej strane WX Hotel / ďalej len hotel / na druhej strane klienti, ktorými môžu byť fyzické osoby – jednotlivci, skupiny, právnické osoby – firmy, cestovné kancelárie, internetoví sprostredkovatelia a iné právne subjekty. Objednávku na poskytovanie služieb dohodne klient osobne, telefonicky, písomne, faxom alebo prostredníctvom internetu (objednávkového formulára). Objednávka musí byť záväzne potvrdená písomnou formou a zaslaná v podpísanom stave faxom, naskenová emailom alebo prostredníctvom internetu.
Hotel poskytuje ubytovacie, stravovacie, konferenčné, wellness a iné doplnkové služby klientovi za úhradu. Služby sú poskytované v rozsahu, ktorý určuje platný cenník hotela, alebo na základe dohodového cenového režimu medzi oboma partnermi. Za ubytovanie a poskytnuté služby je klient povinný uhradiť finančnú čiastku nacenených služieb.
Zmluvný vzťah medzi hotelom a klientom vzniká na základe:
Podpísaním zmluvy sa hotel zaručuje zabezpečiť klientovi služby v dohodnutom rozsahu a kvalite. Hotelu vzniká súčasne právo žiadať plnú a včasnú úhradu za poskytnuté služby v rámci dohodnutého plnenia a ceny.
Zmluva vzniká písomným potvrdením objednávky klientom po predchádzajúcom potvrdení klientovi rezervovanej kapacity hotelom. Ak má klient záujem o garantovanú rezerváciu, hotel bude požadovať zaplatenie zálohy vo výške ceny hotelových služieb 50 – 100% z finančne očakávaných výkonov. Zákazníkovi sú k dispozícii rezervované izby po 14:00 hod. dohodnutého dňa príjazdu a nevzniká nárok na skoršie prichystanie rezervovanej izby z dôvodu zabezpečenia upratovacieho servisu.
Dohodnutá cena pre klienta za dohodnuté služby hotela vyplývajú z písomného potvrdenia akceptácie ponuky hotela formou záväznej objednávky. Pokiaľ nebolo potvrdené inak, platia ceny umiestnené na recepcii a uverejnené na internetovej stránke hotela. Klient je povinný za využité služby zaplatiť v plnom rozsahu. Hotel môže cenotvorbu meniť na základe vzájomnej dohody zúčastnených strán. Izby musia byť v dohodnutý deň odjazdu odubytované a odovzdané hotelu najneskôr do 10:00 hod, pokiaľ nebolo vopred dohodnuté inak. Hotel môže na základe oneskoreného odchodu z izby účtovať až do 100% z pultovej ceny ubytovania podľa času oneskoreného odovzdania.
Stornotermíny počas roka:
Klient má právo kedykoľvek pred začatím pobytu, bez oznámenia dôvodov, odstúpiť od zmluvy/objednávky. Právo na úhradu storno poplatkov prevádzkovateľovi W Hotela týmto nie je dotknuté. Odstúpenie musí byť doručené prevádzkovateľovi písomne alebo elektronicky, pričom doručenie musí byť prevádzkovateľom potvrdené. Klient je povinný zaplatiť nasledujúce poplatky:
Stornotermíny počas mesiacov júl a august:
V prípade storna pobytu a čerpania dohodnutých služieb počas mesiacov júl a august má hotel nárok účtovať klientovi ako kompenzáciu finančnej straty stornopoplatky vo výške:
Ak klient preukáže písomným potvrdením, že z vážnych dôvodov (vážne ochorenie, živelná pohroma, úmrtie, vážne ochorenie a úmrtie člena rodiny, a.i.) nemohol čerpať objednané služby, môže hotel na základe dohody znížiť výšku stornopoplatku alebo aj upustiť od jeho účtovania.
V rámci konkrétnej obchodnej transakcie má hotel právo na základe posúdenia obchodného rizika účtovať zálohu na čerpanie predpokladaných služieb vo výške od 50% do 100 % ich reálnej ceny. Dohodnutá záloha je splatná najneskôr 14 dní od vystavenia zálohovej faktúry.
Hotel zodpovedá za škodu spôsobenú na vnesených alebo odložených veciach Klienta podľa ustanovení 433 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení. Hotel nie je zodpovedný za Klientom zabudnuté alebo stratené veci. Zabudnuté veci Klienta v Hoteli sú evidované a uskladňované po dobu 3 mesiacov. Po skončení tejto doby Hotel odovzdáva zabudnuté veci na miestne oddelenie strát a nálezov. Zabudnuté veci Hotel pošle Klientovi len v prípade požiadania. Pobyt zákazníka v hoteli ďalej upravuje Ubytovací poriadok hotela, ktorý je pre hotelových hostí záväzný.
Klient zaplatením pobytu, resp. zálohy za pobyt potvrdzuje, že sú mu tieto podmienky známe, súhlasí s nimi a v plnom rozsahu ich prijíma.
Rešpektujeme Vaše právo na súkromie a súkromie každej osoby, ktorá hotel navštívi, alebo použije našu internetovú stránku.
Správcom osobných údajov, ktoré klient poskytuje hotelu v súvislosti s poskytovaním služieb hotela je spoločnosť W HOTEL s.r.o. a spracováva ich v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.
Bližšie informácie a presné podmienky o osobných údajoch, ich spracovávaní a ochrane nájdete v časti Ochrana osobných údajov.